Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een taxi reserveren?

Voor boekingen kunt u ons bellen, appen, mailen of direct online reserveren

0031 6 15 39 82 94
helenataxiservice@outlook.com

Hoeveel personen mogen er meerijden in de taxi?

In onze personenauto kunnen maximaal 4 personen vervoerd worden.

Wat zijn de tarieven voor een taxirit?

Hier leest u meer over onze tarieven.

Wat moet ik doen als ik iets in de taxi ben vergeten?

U kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen. Wij kunnen voor u een afhaalafspraak inplannen. 

Hoe kan ik betalen?

We accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder contant geld, creditcards en mobiele betalingen, om uw ervaring zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Waar kan ik naartoe vervoerd worden?

Dagelijks rijden wij in Rotterdam en omgeving. Bij langeafstandritten is er een vaste prijsafspraak mogelijk, zodat u niet te veel betaald vanwege file, werkwerkzaamheden etc. Daarnaast brengen wij u van A naar B in binnen- en buitenland. 

Zijn uw taxi's uitgerust met airconditioning?

In de zomer maken wij gebruik van airconditioning en in de winter van verwarming. Voor ons is het belangrijk dat uw reis aangenaam is. Breng ons dan ook gerust op de hoogte als de temperatuur niet naar uw wens is. 

Zijn huisdieren toegestaan in de taxi?

Wij vervoeren ook eventueel huisdieren in hun reismanden. Denkt u hierbij aan een dierenartsenbezoek of vakantie. 

Hoe kan ik feedback geven over mijn taxirit?

Wij zijn benieuwd naar uw ervaring! Op Google kunt u een recensie achterlaten en u kunt ons via WhatsApp benaderen. 

Heeft u een klacht? Wij lossen dit graag direct met u op. U kunt telefonisch contact met ons opnemen of u kunt deze indienen via helenataxiservice@outlook.com

0031 6 15 39 82 94